15
  • Zboží přidáno do košíku
15
Váš košík
OrganicsbioTriko
Organic Basics triko vel. S
1 X 520  = 520 
Thought saty
Thought šaty vel. M/L
1 X 710  = 710 
Drykorn sako
Drykorn teplejší sako vel. L
1 X 540  = 540 
Maas džínová sukně
Maas džínová sukně vel. S
1 X 490  = 490 
Maison Scotch
Maison Scotch mikina vel. S
1 X 410  = 410 
Náhled Zero šaty
Zero koktejl šaty vel. 38
1 X 390  = 390 
Tranquillo saty
Tranquillo šaty vel. XL
1 X 760  = 760 
Thought triko
Thought triko vel. M/L
1 X 450  = 450 
Grune Erde halenka
Grüne Erde lehká halenka vel. S
1 X 470  = 470 
Deerberg pruhovana halenka
Deerberg halenka vel. XL
1 X 510  = 510 
Červená dámská košile Supedry přední pohled
Superdry košile vel. S
1 X 390  = 390 
King Louie pruhované sako před
King Louie pruhované sako vel. S
1 X 570  = 570 
Triko Not my problem honey Soyaconcept
1+ zákazníci zakoupili
Soyaconcept triko velikost XL
Cena: 390 
- +
390 
Armedangels sportovní svetr vel. L
420 
Skunkfunk
Skunkfunk kabát vel. S/M
1 X 910  = 910 
    Vypočítat dopravu
    Možnosti přepravy budou aktualizovány na stránce pokladny.
    Použít kupón
    Dostupné slevové kupóny
    první nákup Získat 10% slevu Děkujeme za vaší přízeň
    z5dnjstv Získat 10% slevu Franciskova
      Výrobky, které by se vám mohly líbit
      Výrobky, které by se vám mohly líbit

      Několik postřehů k akci Týden módy ve švédském Štokholmu

      Několik postřehů k akcí s názvem Týden módy Štokholm. Švédský Týden módy, který se koná jednou za dva roky, skončil a spolu s ním se zbytek módního průmyslu zamyslel nad důležitými tématy týkajícími se udržitelnosti a našeho pohledu na módu. Velká část prací předvedených na letošním stockholmském Týdnu módy se soustředila na pomalou a promyšlenou výrobu a cirkulární principy, přičemž mnoho konceptů značek se věnovalo opětovnému využití a inovativním obchodním modelům. Některé značky se pohybovaly mimo typické struktury módního průmyslu a nabízely neotřelé pohledy na to, jak oslovit současného zákazníka, zatímco jiné se při vystavování svých exponátů zaměřily na nové talenty. Nově vznikající jména seděla těsně vedle zavedených značek, které se staly pravidelnými součástmi programu Scandi a z nichž mnohé pomohly definovat čistou, špičkovou estetiku módní scény tohoto regionu.

      Nejpozoruhodnější prvky stockholmského Týdne módy? Počínaje podporou pro začínajících tvůrce konče prezentací schopnosti odbourat takzvanou rychlou módu. Jak se dalo očekávat, udržitelný způsob myšlení byl na celé akci výrazný a mnoho značek v rámci svých prezentací představilo inovativní kruhové koncepty. Nedávno spuštěná aplikace Popswap patřila k těm, které se snažily propagovat ekologičtější módní systém, a svůj koncept představila během akce “Swap Cocktail”. Vedle panelové diskuse, během níž zakladatelka Lin Kowalska, manažerka udržitelnosti H&M a módní influenceři diskutovali o cirkulární módě, se návštěvníci mohli zúčastnit výměny oblečení s ostatními účastníky – fyzické verze konceptu aplikace. Podle společnosti bylo během akce vyměněno celkem 600 kusů oděvů, přičemž každý z nich byl sledován pomocí Android aplikace.

      Švédsky týden módy
      Týden módy Švédsko

      V prohlášení, které po akci poskytla paní Kowalská, uvedla: Móda je jako globální jazyk, bez ohledu na to, kde se nacházíme, naše oblečení vždy vypovídá o tom, kdo jsme, a stejně jako jazyk se i móda neustále mění. Explore Popswap během SFW (Stockhol Fashion Week) je skvělým příkladem toho, jak lze spolupracovat na vytvoření světa, kde je móda cirkulární.
      Remake Stockholm se také postavil do čela udržitelné módy v řadě zcela ojedinělých oděvů vyrobených z materiálů darovaných stockholmské Stadsmission, pro kterou je značka sociálním podnikem. Návrhy, které vznikaly v místním studiu značky, závisely na dostupnosti materiálů a na tom, co umožňovaly, a výsledkem byly patchworkové kousky a hravá směs textur a barev.

      Švédska modá v našem eshopu

      Beckmans College of Design se stala pravidelným hostem SFW, protože pokračovala v pozvedávání svých studentů prostřednictvím vlivné platformy. V rámci projektu Hommage by Beckmans vytvořilo pro sezónu AW22 12 začínajících návrhářů osobní kolekce podle jedné ze šesti známých módních značek. Výsledkem byly současné, vysoce módní modely, které osobitým způsobem čerpaly vlivy z módního dědictví.

      Na Týdnu módy ve švédském Stockholmu dále..

      Technologický start up NOMS (National Outfit Manufacturing Services) také posunul malé tvůrce do popředí své digitální prezentace, během níž představil svůj první drop kolekce Beta. Džínová souprava, kimonová souprava a program triček jsou součástí objednávkového systému společnosti na vyžádání, který využívá síť mikrotováren. Její nové pojetí módního zážitku je v souladu s rostoucí poptávkou po místní výrobě a decentralizaci masově vyráběných špičkových produktů.
      Spoluzakladatel a kreativní ředitel společnosti Rodrigo Gutierrez Benavente v tiskové zprávě uvedl: “Na proces navrhování nahlížíme z organické perspektivy. Materiály jsou určeny momentální nabídkou v podobě zbytků látek, které získáváme po celém světě. K dispozici bude vše od funkčních oděvů až po pokročilejší a expresivnější kousky.”
      Mnoho švédských značek využilo příležitosti, aby se vyjádřilo k bezpohlavní módě, a například Stand Studio předvedlo fluidní kolekce. Návrhářský dům představil svůj pohled na “mezigenerační šatník, který překračuje tradiční genderové hranice”, jak uvedl v poznámce k linii. Snažil se oživit retro a základní kousky pomocí injekce mladistvého podtónu a nabídl nově pojaté kožichy, puffery a kabáty do auta v hravých a výrazných designech.
      Zatímco někteří se snažili bořit společenské normy, jiní se snažili rozbít typické struktury módního průmyslu. Singular Society patřila k těm, kteří představili alternativu k rychlé módě a prezentovali svůj koncept založený na předplatném.

      Mottem značky Singular Society je “Stavět na myšlence nabízet produkty jako službu prostřednictvím členství, které umožňuje přístup k nekompromisním základním životním potřebám, za cenu, kterou stojí jejich výroba.”
      Na hybridní prezentaci hovořili spoluzakladatelé značky Eric a Daniel o konceptu členství a jeho významu pro celý módní průmysl. Účastníci se mohli se společností seznámit prostřednictvím akce určené pouze pro zvané, kde se mohli blíže seznámit s vysoce kvalitními výrobky a místními službami společnosti Singular Society.
      Vedle hrstky začínajících značek a nezávislých návrhářů přivítala SFW opět i své stálé tváře a zavedené značky. Filippa K se vrátila jako jedna z hlavních opor akce a debutovala s kolekcí inspirovanou skandinávskou zimou. Typický minimalistický design značky se snoubil s přehnanými siluetami a třpytivými flitrovými detaily, které byly prezentovány jak v pánské, tak v dámské módě vystavené vedle sebe. Jednalo se o první kolekci, na níž se objevil aktualizovaný logotyp značky Filippa K, a zároveň o poslední kolekci předtím, než značka přivítá na pozici své nové kreativní ředitelky Liisu Kessler.
      Akce se zúčastnila také společnost H&M, která dříve pracovala na imerzivních zážitcích a kolaboracích, tentokrát se však vydala na molo, aby představila svou nejnovější kolekci H&M Studio pro sezónu SS22. Vzhled byl ovlivněn stylovými ikonami generace Z a retro módními epochami, což vyústilo v eklektické vzory, živé barvy a výrazné doplňky. Podle sdělení maloobchodního řetězce byla velká část kolekce vytvořena s použitím recyklovaných materiálů, čímž se udržuje kontakt s hodnotami udržitelnosti, které nadále prosazuje prostřednictvím svých speciálních kolekcí.

      Web Štokholmský týden módy.

      Item added to cart.
      15 items - 7,930 
      0