32
  • Toto množství produktů nemůžete přidat do košíku — máme skladem pouze 1 kusů a vy již máte 1 kusů ve svém košíku. Zobrazit košík
32
Váš košík
CUS černé šaty
CUS černé šaty vel. S/M
1 X 590  = 590 
Triko Not my problem honey Soyaconcept
1+ zákazníci zakoupili
Soyaconcept triko velikost XL
Cena: 390 
- +
390 
Armedangels halenka
5+ zákazníci zakoupili
Armedangels halenka vel. S
1 X 520  = 520 
Vaude batoh PETali big II.
1+ zákazníci zakoupili
Vaude batoh PETali big II.
1 X 1,090  = 1,090 
Seasalt sandály na klínku
Seasalt Cornwall sandály vel. 40
1 X 890  = 890 
Elkline červené triko
Elkline triko vel. L
1 X 510  = 510 
Maas džínová sukně
Maas džínová sukně vel. S
1 X 490  = 490 
Lanius lehká sukně fialová
Lanius lehká sukně vel. M
1 X 490  = 490 
Deerberg pruhovana halenka
Deerberg halenka vel. XL
1 X 510  = 510 
MAAS černé šaty před
Maas černé šaty vel. S
1 X 510  = 510 
EarthPositive triko s napisem
EarthPositive triko s nápisem vel. M
1 X 450  = 450 
Patagonia košile velikost M
Patagonia košile velikost M
1 X 410  = 410 
Thought triko
Thought triko vel. M/L
1 X 450  = 450 
Froy & Dind sukně Tencel
1+ zákazníci zakoupili
Froy & Dind sukně vel. M
1 X 590  = 590 
FAIR overal
FAIR overal vel. M
1 X 620  = 620 
4funky sukne
9+ zákazníci zakoupili
4Funky flavours sukně vel. M
1 X 540  = 540 
Deerberg vlněná tunika před
Deerberg teplejší tunika vel. L
1 X 520  = 520 
LANA kratke saty
Lana krátké šaty vel. M
1 X 390  = 390 
Vaude PETrissa
1+ zákazníci zakoupili
Vaude kabela PETrissa
1 X 850  = 850 
Deerberg triko
Deerberg halenka vel. XXL
1 X 560  = 560 
Tamaris kotníkové boty
540 
Skunkfunk bluzka
Skunkfunk blůzka vel. M
1 X 490  = 490 
Deerberg sako
Deerberg sportovní sako vel. L
Cena: 540 
- +
540 
Barevný Tranquillo šáltek
Tranquillo šál
1 X 380  = 380 
King Louie mini saty
King Louie mini šaty vel. M
1 X 650  = 650 
Komody kalhoty Tencel
Komodo kalhoty vel. S
1 X 610  = 610 
Deerberg tunika
Deerberg tunika vel. XL
1 X 510  = 510 
Pussy Deluxe rolak
Pussy Deluxe rolák vel. M/L
1 X 530  = 530 
Thought saty
Thought šaty vel. M/L
1 X 710  = 710 
Gudrun Sjoden triko
Gudrun Sjödén triko vel. M
1 X 420  = 420 
    Vypočítat dopravu
    Použít kupón
    Dostupné slevové kupóny
    první nákup Získat 10% slevu Děkujeme za vaší přízeň
    z5dnjstv Získat 10% slevu Franciskova
      Výrobky, které by se vám mohly líbit
      Výrobky, které by se vám mohly líbit

      6 trendů udržitelné módy, které mění módní průmysl

      Módní průmysl se musí stát udržitelnějším, vyžaduje to stále více spotřebitelů. Jak se to může stát, ukazuje těchto 6 udržitelných módních trendů.

      Módní průmysl trendy

      V módním průmyslu panuje nálada, která volá po změně. Spotřebitelé požadují udržitelnější módu a související výrobní metody. Značky se nyní více zaměřují na transparentní procesy, efektivní dodavatelské řetězce, spravedlivé pracovní podmínky, recyklovatelné materiály a mnoho dalšího.

      Tento nový vývoj výrazně mění módní průmysl a určuje udržitelné trendy, které umožňují nové, odpovědné způsoby práce. Vznikají tak malé podniky a zejména začínající firmy, které díky své pružnosti a flexibilitě přinášejí do módního průmyslu nový vítr. Ale ani zavedené velké společnosti nemají svázané ruce. Mohou sloužit jako průkopníci a mít velký vliv.

      1. Sdílení a půjčování

      Jak je již známo ze sdílení automobilů, existuje mezi spotřebiteli touha přejít na nové modely vlastnictví i v oblasti módy. To mimo jiné umožňuje větší rozmanitost, je cenově dostupnější a podporuje udržitelnou módu. Odborníci se domnívají, že trh s dalším prodejem použitého zboží bude v příštích deseti letech větší než trh s rychlou módou.

      Pro módní průmysl to znamená: Téměř jistě se zvýší počet známých značek, které se pustí do pronájmu, dalšího prodeje nebo recyklace. Kromě toho může tento nový vývoj vést k nárůstu počtu značek, které nabízejí výhradně pronájem i modely předplatného. To platí zejména pro luxusní předměty a doplňky, které si najdou cestu do více šatníků. Módní průmysl nyní stojí před úkolem plně porozumět spotřebitelům a správně interpretovat nové signály o měnící se touze po vlastnictví.

      2. Vědomé nakupování

      Zejména mladší spotřebitelé, jako jsou mileniálové a generace Z, se stále více zajímají o sociální a environmentální otázky a intenzivně se zajímají o to, co nabízejí nové i již zavedené značky. To se nakonec odráží i v jejich nákupním chování: Dávají přednost udržitelné módě od značek, které jsou v souladu s jejich hodnotami. Mnoho značek proto reaguje tím, že tyto otázky začleňuje do svých produktů a služeb

      3. Větší transparentnost

      V důsledku řady závažných úniků dat a klamání spotřebitelů je nyní mnoho spotřebitelů ostražitějších a především méně důvěřivých. Požadují větší transparentnost a chtějí vědět, co se děje v zákulisí společnosti. Od společností se nyní stále častěji vyžaduje, aby důsledně přezkoumávaly své obchodní praktiky a identifikovaly potenciální problémové oblasti, pokud se chtějí i nadále vyhnout podkopávání důvěry svých zákazníků.

      K tomu lze využít nové technologie, jako je blockchain, kde každý uzel v síti vidí celou historii transakcí. Tím se zvyšuje transparentnost dodavatelského řetězce pro všechny zúčastněné poskytovatele služeb i koncového zákazníka. Tento postup se již používá ve finančním sektoru u tzv. kryptoměn, jako je Bitcoin, aby se vyloučila možnost manipulace nebo podvodu. Pro módní průmysl však větší transparentnost znamená také přiznat vlastní chyby v případě krize, rychle na ně reagovat a převzít za ně odpovědnost. To je to, co udělala například luxusní značka Burberry se svou udržitelnou orientací.

      4. Individuální móda na zakázku

      Návrh a výroba jsou obvykle zdlouhavé a těžkopádné procesy. Někdy trvá plánování a uvedení produktů na trh téměř rok. Zde jsou součástí řešení zejména začínající podniky: dokáží rychle reagovat na získávání a vývoj produktů, zkracovat výrobní časy
      a optimalizovat distribuci.

      Rostoucí touha vyrábět výrobky na zakázku nebo je dokonce personalizovat může být hnací silou menších společností. Nová generace začínajících podniků nabízí výrobky na míru a na zakázku, které díky své jedinečnosti a dokonalému přizpůsobení přispívají k větší udržitelnosti. To by mohly větší společnosti realizovat prostřednictvím pilotních projektů.

      5. Second hand a vintage

      Oblečení se vždy vyměňovalo, ať už na online platformách, na bleších trzích, v rodině nebo na swap burzách. Tento trend udržitelné módy nabývá stále větších rozměrů a v průmyslu je stále více chápán jako samostatný obchodní model. Zatímco odvětví rychlé módy vyrábí stále více zboží, spotřebitelé si uvědomují nebezpečí, které se za ním skrývá, a zaměřují se na to, aby staré oblečení bylo opět aktuální.

      Uznávají také kouzlo již obnošených a neobvyklých kousků, které nikdo jiný nevlastní. Díky tomuto novému přístupu tak oživení módy z druhé ruky a vintage prospívá nejen planetě, ale také touze spotřebitelů vlastnit jedinečné a individuální kousky.

      6. Uživatelská zkušenost v obchodě

      Téměř všechny naše nákupy jsou již ovlivněny online a sociálními médii. Digitalizované nákupní modely v offline segmentu jsou na vzestupu. Online platformy stále častěji otevírají vlajkové prodejny a showroomy v horkých lokalitách velkých mezinárodních měst. Virtuální realita a inovativní nákupní aplikace navíc v budoucnu způsobí revoluci v nakupování v obchodech.

      Item added to cart.
      32 items - 18,260 
      0