Jak funguje vrácení zboží? Lhůta pro vrácení zboží je 21 dní od objednání zboží. Nárok na vrácení kupní ceny vzniká po vrácení zakoupeného oblečení (doplňku) v původním stavu, to znamená nepoužívané, neprané, neponičené, v původním obalu s katalogovým číslem.
Jak realizovat vratku? Pomocí uživatelského profilu který máte v našem e-shopu (viz menu Přehled objednávek / Vrátit) označit zboží které si přejete vrátit. Označte prosím rovněž formu refundace (hotovost, kredit nebo kupón). V případě, že si vyberete hotovost, tu Vám poukážeme po obdržení zboží na číslo účtu, ze kterého byla provedena platba za nákup. Uhrazena částka bude ponížena o poštovné (79Kč).
Pokud si vyberete kupón pro příští nákup, tento budete mít automaticky k dispozici u dalšího nákupu. Platnost kupónu je neomezena a jeho hodnota není ponížena o náklady na dopravu.
Po přijetí zprávy o vratce Vám na e-mail odešleme kód a adresu Zásilkovny kam je potřeba balíček odeslat. Není potřeba nic tisknout ani platit. Po fyzickém přijetí vratky Vás budeme informovat e-mailem. Máte nedostatek času? Odeslat zásilku lze i bez identifikátoru, samotné vyřízení může v tomto případě trvat déle. Adresa pro zásilku bez ID kódu je

V případě dotazů ohledně vracení zboží nás prosím kontaktujte na chatu nebo emailu viz kontakty.